پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112267
طرح تخريب مسجد الحرام
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 993

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از فارس: «نواف الموسوي» عضو فراکسيون وفاداري به مقاومت در پارلمان لبنان خواستار خروج کشورهاي عربي از بي هوشي در مورد حوادث سوريه شد و در مورد آغاز عرصه سرنوشت ساز توطئه هاي دشمن صهيونيستي در زمينه تقسيم مسجد الاقصي براي ويراني اين مسجد و ساختن هيکل موهوم سليمان در ويرانه هاي آن هشدار داد.

وي تاکيد کرد که موضع حزب‌الله آتش بس فوري در سوريه و گفتگو ميان طرف هاي درگير است تا بتوانند به وفاق ملي در اين کشور دست يابند و موضع اين کشور را در تقابل با دشمن صهيونيستي و هيمنه آمريکا تقويت کنند.

الموسوي به اوضاع داخلي لبنان نيز اشاره کرده و گفت که حزب المستقبل در زمان حاکميت انفرادي و نامشروع خود در لبنان در دولت فواد سنيوره 850 کيلومتر مربع از آب هاي اقتصادي ويژه لبنان را که مملو از منابع نفتي و گازي بوده را ضايع کرده و آن را در اختيار دشمن صهيونيستي قرار داده است.

وي با اشاره به آمادگي لبنان براي حضور در انتخابات پارلماني در سال 2013 در اين کشور تاکيد کرد که اين انتخابات تعيين مي کند که چه کساني بايد لبنان را رهبري کنند و سرنوشت اين کشور و آبها و ثروت هاي طبيعي آن را تعيين کنند، ما اصرار داريم که اين کشتي بايد به دست افراد اميني سپرده شود و با صراحت مي گويم که اين منصب نبايد در اختيار افراد خودکامه از جريان 14 مارس قرار گيرد، چرا که تجربه نشان داده که اين تيم هنگامي که به صورت انفرادي در قدرت قرار گيرد، حقوق لبنان را ضايع مي کنند و اجازه تجاوز به تماميت ارضي لبنان را مي دهند.

وي با اشاره به توطئه هاي صهيونيست ها عليه مسجد الاقصي به خواب کشورهاي عربي در مقابل اين طرح ها اشاره کرده و گفت که صهيونيست ها با تقسيم محوطه مسجد الاقصي به دنبال مقدمه اي براي تسلط بر اين مسجد مقدس براي ويران کردن و تخريب آن هستند. اين پروژه اي است که اسرائيل در راستاي آن گام بر مي دارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html